tisdag 30 april 2013

Nej Nej Nej inte igen!!!

Men va är det som händer, jag måste ju ha de sjukaste inackorderingar som finns, uppstallade här?
De är ju magsjuka typ heeela tiden, först läs här och sen florerar det rykten på Facebook om ytterligare en epedemi!
Omgående funderar jag på om smittan redan tagit sig hit, tror inte det men tänk om liksom. Så jag sprang direkt och tog pepparkorn och fick den där svaga känslan av hopplöshet och ett lätt illamående spred sig genom min stackars spyrädda kropp.
Stackars jaaaag.

Tur att jag redan är klar med mina åtaganden i stallet, disken och motioneringen av Qråkan så jag helt kan gå upp i mitt paniska hypokondriska tillstånd av spyfobi hela eftermiddagen!


Ska försöka skingra tankarna med att meddela att Qråkan var superduktig idag, jag longerade över en bom så den lilla hjärnan fick koppla in ytterligare en uppgift som han skötte med den äran.
Efteråt var han mer mentalt trött än kroppsligt, han börjar så sakteliga få lite snygga muskler på sin gängliga tonårskropp och han blir bara snyggare och snyggare för var vecka som går.

Passar på också att klaga på vädret som växlat mellan soligt och skönt, soligt och blåsigt, soligt och regnigt och just nu mulet och regnigt, ännu gladare att Qråkis redan är motionerad och nu slipper jag ju rensa rabatten också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar