måndag 22 april 2013

Njuta på riktigt!

Glömde skriva igår att jag äntligen lyckats njuta "på riktigt" av en sovmorgon!
I går ringde klockan som vanligt (då jag idiotiskt nog glömt att stänga av den...) och jag funderade på att gå upp men beslöt mig ändå för att försöka somna om, vilket jag gjorde och låg sen kvar och bara pyste i sängen till efter nio.
Rätt så najs sådär vart femte år ;-)

Det blev också en härlig slappardag med lite småsysslor och en och annan paus i solskenet, ridbanan har blivit sladdad och ena fältet har fått en vända med gräsharven vilket vi inte kunde göra i höstas då det var på tok för blött och mjukt.
Idag ska jag ta en tur en grannstad i länet då sonen ska iväg på äventyr, blir väl en hel del väntan i bilen så jag tar med mig en god bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar