torsdag 18 april 2013

Planera något skoj!

Har haft hjälp i stallet idag så förmiddagen har ägnats åt absolut ingenting!
Ska kanske bemöda mig att vattna blommorna under eftermiddagen och så ska jag gå ut och se om qråkis ska motioneras och göra i ordning kraftfoder, kolla vatten ute och kanske sätta på en maskin skitiga täcken.

Har gått och sneglat lite på min "underblomma" som jag fick av Marie på trädgårdsmässan, den börjar växa och kanske slår den snart ut. Det ska bli en bedövande vacker blomma med en precis lika bedövande doft har jag hört. Typ som bajs... Det visste vi förstås inte när den inhandlades.
Kanske slår den ut lagom till jag åker utomlands så får den underbara mannen gå här hemma och fundera på var stanken kommer ifrån när både sonen och jag är borta ;-)

Hade en fundering tidigare om jag skulle ha tagit en fjortisbild på mig själv i spegeln för att visa min ybertjusiga morgonfrilla, gick och la mig med fuktigt hår igår och vaknade med värsta kn**lrufset.
Förutom att jag klämde på mig en mössa när jag släppte ut hästarna har jag inte gjort något åt frillan som är yvig och full av volym fortfarande, vilka I-lands problem jag känner att jag har idag, bajsblomma och kn**lrufs!

Hade ett trevlig samtal med en god vän vilket resulterade i några långt framstående planer och det kan vara kul att fundera och ev planera för något skoj, mer info kommer om och i så fall när det är dags!

Regnet har slutat och kanske kanske kan jag krypa ut snart.....

1 kommentar:

  1. hej :) precis dragit igång en ny Veckans Blogg. om du vinner blir du länkad på startsidan i en hel vecka. vinnaren annonseras på söndag natt, var med vettja ;) annars är jag öppen mot bloglovin-byten :)

    kram S

    SvaraRadera