tisdag 9 april 2013

Smygkramas utan den underbara mannen!

Nyduschad, nyinsmort och fräsch som en nyponros på snart 43.. ska deklarera och få klart bokslutet idag så jag måste pallra mig hemifrån en stund, hade hellre suttit hemma mot en husvägg och njutit av solen, men, men!

Jag har ju ytterligare en smitning på gång denna vecka, på torsdag ska jag och Marie (bästa hovslagaren!) åka upp på trädgårdsmässan och förlusta oss i gröna och blommade växter, ska bli sååå kul.
Påminn mig att jag ska köpa krassefrön samt luktärtsfrön, det ska blomma ta mig satan här i krukorna i sommar ;-)
Brukar alltid bli någon tjusig orkidee också när jag är där, någon ny fin färg.

Slog mig också idag att om tio dagar har jag inga småbarn längre, då fyller sonen 18 och båda mina barn är "vuxna", konstigt... tyckte inte det var länge sen de var två parvlar som ville sitta i knät, bli burna, krama och pussa mamma.. Inte så mycket sånt nu kan jag meddela! :)
Men jag får ju en kvalitetsvecka med dem när vi åker till Rhodos då kanske jag kan smygkrama på dem lite, i brist på den underbara mannen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar