tisdag 9 april 2013

Tänker på att lämna....

Efter ett varv på min vanliga porrsurfrunda på FB, nyheter, hästnet och väder har jag nu konstaterat att minusgraderna tänker på att lämna oss för denna vinter, verkligen synd, NOT!!
Hästarna förövrigt har fått totalfnatt och vårkänslorna yr i skallen på dem som aldrig förr, det är ystra busskallar jag leder både in och ut nu, pip, bock och pip och studs.... söta är dom men man får lov att skälla lite på dem så det inte blir farligt!

Jag trodde i min enfald när jag bokade min solresa att jag möjligen skulle hinna sola lite här hemma innan men   det är ju bara fyra veckor kvar och det ser inte ut att bli "klä av sig kläderna" väder inom åtminstone de två veckor man kan se på nätet.
Är inte sugen att lägga mig i konstgjord sol så jag får väl packa med solfaktor 90 då jag är så blek att om jag lägger en alvedon på låret ser den ut som en leverfläck!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar