tisdag 30 april 2013

Vad är detta?

Det friskade på bra även idag runt öronen när pållarna släpptes ut.
Dagens plan är att jobba Qråkan lite på banan men jag har inte än bestämt om jag tänkt rida eller göra något från marken, vi får se.
Har också en rabatt som jag borde rensa upp lite och ett hus att städa lite...

Är redan sugen på kvällens mat, plankstek. Det är alltid sååå himla gott och med mitt blomkålsmos är det nästan godare än förut när jag åt potatismos.
Till det ska jag få lite kylda bubblor och efter det trevligt sällskap i soffan, mer avancerade blir inte jag och den underbara mannen ikväll.

Valborgsmässoafton? Jag som hade vinterjackan på igår och i morse och funderade igår på att ta fram den röda overallen igen... Sverige? vår, vad ÄR detta???
suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar