lördag 18 maj 2013

Allt roligt har ett slut...

Efter en sista hotellfrukost här har jag tänkt ta en sista timma i solen som nu letar sig fram genom morgondiset.
Taxin går kl tio och allt är packat, nu när det är hemfärd vill man bara vara hemma bums.
Ägnade sista kvällen här med att vara en god mor och följa med sonen på nattklubben, ingen annan ville gå och jag tänkte what to do och hängde med. Ville inte att han skulle gå ensam.
Men med för få öl innanför västen och för få timmars sömn sen kvällen innan började jag gäspa otrevligt mycket så sonen och jag gick hem i skaplig tid denna gång.

Sitter nu på planet och har precis läst ut min sista harleqinbok, är lite småsömnig och ska nog göra som sonen, sova en stund. Vill ju vara pigg och fräsch hemma med den underbara mannen ikväll!
Ska kanske ta ett efterlängtat glas rödvin, tyvärr serverades det kylt på Rhodos och det föll inte mig på läppen alls, urk.

Hoppas jag har lite trevliga bilder att bjuda på väl hemkommen med en dator att ladda dem i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar