tisdag 28 maj 2013

Bockande "kräk" och bilder från hopplektion!

Måste börja med att meddela att jag själv anser att jag har totalt fulländad balans, Qråkan drog av två rejäla bakutsparkar idag när jag red och jag skällde på honom samtidigt som jag förstod att han laddat lite väl mycket och inte riktigt visste var laddningen skulle placeras...
Tur bara att ingen var precis bakom då han har två riktigt långa bakben, ska såklart lära honom att vinkla dem åt rätt håll sen som den dressyrhäst han är :)
Sprang upp som hastigast och fotograferade när de hade hopplektion här uppe på banan, idag var det den likasinnade grannen på sin gråa Mulle samt Sofie på Indira, tyvärr hann jag inte riktigt få till skärpan på alla kort men lägger upp några ändå!

Lyssnar på "fröken" Gaby.

Bra språng, skit bakom kameran...

Mullen kan koppla av mellan sprången!

Håll tungan rätt i munnen Sofie.

Mullen gillar att hoppa

Indira vill gasa meeeer

Känn galoppen, känn galoppen!!
Hoppas att jag har någon som kan tänka sig att fotografera i morgon då Qråkan ska "träna" för Maggan Osmund för första gången, ska bli spännande!

2 kommentarer: