lördag 4 maj 2013

Fan va bra jag blivit!

Fan va bra jag blivit på sovmorgon nu!
Vaknade halv nio och hade inte ens glömt att stänga av larmet igår, nu lång frukost i morgonrock, I like!

Apropå morgonrock så kan det nog bli så att jag börjar släppa ut hästarna i min nästa vecka, värmen verkar komma och jag älskar att få ha morgonrocken på till efter frukost som alltid infaller efter utsläpp, lite ledighetskänsla blir det.
Nackdelen är att min morgonrock ibland blir "lite" solkig, men jag har ju tvättmaskin och lite skit har jag inte dött av förr ;-)
Dagens sysselsättning blir motion av Qråka, påfyllning i fågelbordet, tvätt av tvättvindan så man kan hänga ut tvätt och sist men inte minst ska jag för första gången lämna blod på riktigt.
Tänkte ta det nu på förmiddagen så det är gjort liksom, den underbara mannen ska nog hänga med och se om även han kan börja lämna....
Nu ut i solen, eller... det är visst ett moln här nu, nåväl det är varmt och skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar