onsdag 29 maj 2013

Hagbus och magproblem i hagen?

Grådassig förmiddag med myssällskap av den underbara mannen som fortfarande är hemma med enorm värk efter visdomstandsutdragningen, trots penicillin och värktabletter.

Idag trotsade han den flytande dieten då han har varit vrålhungrig ett par dagar och då skulle det minsann smällas till med en riktigt flottig jävla pizza!
Sagt och gjort åkte vi till vår favoritpizzeria där de även har min favoritmat nämligen varm sallad, det är det närmaste jag kan komma en pizza som jag inte längre äter.
Nu kommer jag däremot att formligen stinka vitlök ett par dagar.....
Innan vi åkte släppte jag ner hästarna i sina grönbeteshagar och tusingen va glada de blir, stotjejjerna lekte som attan och jag fiskade upp telefonen och fick med en snutt.
För ögonblicket vill min blogg inte samarbeta med min you tube så filmen kommer i ett eget inlägg direkt efter detta.

När jag gick mellan hagarna för att öppna grindar höll jag på att trampa i en riktig jäkla pudding, undrar vem eller vad som skitit där. Kan mycket väl vara en människoskit kanske en grävling eller en räv? Varken grävling eller räv har jag ju ens sett här i närheten, människor dock ser jag ju här varje dag....
Hmmmm mina kära inackorderingar, vem är så här dålig i magen? haha.  ;-)

Det är till och med två puddingar på varandra, en återkommare alltså!

1 kommentar: