fredag 3 maj 2013

Jag har koll på allt!

Sitter med en härlig känsla av att jag har koll, koll på livet, koll på vädret (idag iaf=)) koll på Qråkan och fölis, koll på min tid och för dagen min ork.
Börjar så sakteliga fundera på vad jag ska packa med mig på min efterlängtade semester, nästa Lördag bär det ju av och det ska bli sååå skönt!

Här ska jag sitta och "njuta" av solsvedan på kvällarna

Jag tänker inte packa med mig kläder "bara för att" jag vet att man oftast använder en bråkdel i alla fall och jag går hellre och köper ett linne eller så OM jag råkar behöva!

Kanske blir det någon promenad runt omgivningarna?

Skönt är det också att vi bor på ett all inclusivehotell, för tanken är inte att jaga runt någonting alls utan bara ligga och låta kroppen vila, vila och vila!

Tror nog att man kan hitta något som faller en på läppen...

Allt är under kontroll också i stallet inför resan vilket gör att det är lättare för mig att kunna koppla av ordentligt, den underbara mannen kan rutinerna och några av tjejerna har åtagit sig uppgifter så "stallmamma" lugnt kan åka och lämna stallet till dem.
Återigen är jag enormt glad över mina inackorderingar som verkligen är en fantastiskt gäng härliga människor och inte minst den underbara mannen som är bäst, bäst och bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar