torsdag 30 maj 2013

Klarat mig mirakulöst!

Hade en fundering på om det skulle bli "urrullning ur säng med stööön" i morse men det kändes helt ok trots min och Qråkans träning igår.

Sålänge jag tar mina Kyäni extreme droppar har jag ju mirakulöst!? klarat mig från allt vad träningsvärk heter och dessa har jag absolut ingen avsikt att sluta med då de också givit mig mer ork och mindre trötthet!

Hursomhelst fick Qråkan komma ut på en mysig skogsrunda idag, kändes lagom för honom att få lulla runt i skogen idag med Fia och Jenny som sällskap för att i morgon igen få ett pass på ridbanan för att öva på våran läxa från vår fröken Maggan.

Den underbara mannen fick återvända ner till tandläkaren idag då hans penicillin inte hjälpte alls, nu har han fått något dunder dunder och vi får väl verkligen hoppas att det hjälper, för ont i munnen är väl bland det värsta man kan går runt med....
Ska gå ut och dansa lite soldans för det vore fett najs att få slänga sig i solsängen en stund, kanske med en god bok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar