onsdag 22 maj 2013

Kom på att jag glömt....

Det finns verkligen inget som är så roligt och spännande som att titta på nyutsläppta hästar i stora gröna hagar.
I Måndags släppte jag ner fölistjejerna i sin hage och jag kom omgående på att jag glömt kameran i huset, medan jag lubbade upp för att hämta den hann de givetvis skutta runt och jag såg på håll på väg tillbaka hur roligt de hade.
När jag kom fram hann jag få en yttesnutt på ett litet bus sen ställde de sig och åt på det saftiga goda gräset.
Lite bilder kunde jag dock ta men de flyttar sig hela tiden och ska komma nära och nosa på kameran så det är lite svårt att ta fina bilder, men de är ju så söta ändå :)

De ser så små ut i hagen.

Winnie väljer nog gulskimmel som sommarens färg.

Min beställda svarta fölunge med fyra vita strumpor och stor bläs??? En rejäl raggarsträng har hon kvar under magen :)

Fina fröken hårfager!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar