fredag 10 maj 2013

Sjuttioelva bilder.

Just nu hade jag kunnat njuta av en sovmorgon men inte då, vaknade klockan sju och kunde inte somna om.

Känner mig hyfsat pigg idag och det är toppen då det ska ordnas och fixas en del inför resan i morgon, tror ändå jag har allt under kontroll.
Igår låg vi på framsidan och njöt i solen ända till molnen kom och stal den ifrån oss och ersatte den med en liten regnskur, då flyttade vi in under tak där jag avnjöt ett glas vitt med Titti som kom förbi en snabbis med sin man som skulle kika på en traktorkärra.
Blev sen utbjuden av den underbara mannen och jag åt en riktigt smaskig köttbit, blev nerkörda av dottern och hennes fästman och sen kom sonen med det nya körkortet och hämtade oss. Perfekt!

Målade tånaglarna igår då jag har tänkt ta typ sjuttioelva bilder om dagen på mina ben och fötter med poolen eller havet i bakgrunden, kanske med en stänkare i bild. Det vill ni väl se här i bloggen väl :)
Valde i alla fall en ljusgrönt lack från Jenny P, de lacken är otroligt bra tycker jag!
Nähepp, nu mer te och kanske ska jag börja packa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar