söndag 19 maj 2013

Var börjar man....Första bilderna!

Sådärja, morgonpass i stall och svensk taco till frukost med ett te och en jouce som smakar någonting. Magiskt gott!
Försökte verkligen hålla mig vaken och se slutet på melodifestivalen men det gick inte, den underbara mannen och jag satt och pratade mest hela tiden så låtarna hade vi ingen direkt koll på heller.
Tyvärr råkade jag precis missa sketchen jag var med i, såg bara en sekund på slutet så jag vet att den sändes. Får väl kolla svt play :)
Har just kollat igenom bilderna från semestern och såklart ska jag bjuda på ett urval men jag måste sätta mig ner och välja ut lite då jag inte tror att ni skulle uppskatta precis alla bilder, dessutom vet jag att barnen är helt livrädda att hamna på bild, märkliga varelser de där barnen?

Här tillbringade vi i alla fall förra veckan i sol, moln och regn, första bildbomben!


Här sov jag och sonen

Mina ben som svullnade upp rejält efter flygningen

Dotter och fästman, så där såg de ut hela veckan. Man vet inte var den ena börjar eller den andra slutar...

Jag och sonen, jag står lite på tå, man blir ju längre då!
Sedvanlig semesterbild

"Vår" bar

Vår pool

Vårt hotell

Sedvanlig semesterbild

Palmer fanns det gott om
Då detta var första veckan hotellet var öppet för säsongen var det väääldigt lugnt och tomt de första dagarna, sen började det droppa in folk men det var fortfarande långt ifrån fullt när vi åkte hem. Skönt tycker jag då jag brukar skoja om att jag inte gillar folk, vilket ibland faktiskt kan stämma om de beter sig illa, knuffas, grisar runt och låter väldigt mycket! :)
Vilket man kan konstatera i synnerhet på flygplanet, det är helt otroligt hur mycket folk kan hinna grisa på knappa fyra timmar i en fotölj? Toaletten ska vi inte prata om, en halv pool piss på golvet blandat med papperstussar, vatten och papper med oidentifierbara bitar flytande i handfatet.
Men äckligast (förutom han som snöt sig slemmigt i sin tygnäsduk hela tiden) var ändå när någon skitit ner hela toaletten i lobbyn. Kände på lång väg att "något" hänt där inne och då pappret var slut på den andra toan var jag tvungen att luta mig in och ta från den andra, någon har antingen skithålan mitt på ryggen eller så hann denne inte sätta sig ner, ni kan säkert föreställa er spraymålningen som mötte den stackars städerskan sen...?

Känner nu att jag saknat mitt tangentbord massor, då jag snålat lite på skriften under semestern när man hela tiden får rätta det man skriver på telefonen då fingertopparna är något större än telefontangenterna...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar