onsdag 12 juni 2013

Aj som tusan...

Vaknade tidigt tidigt i morse av att huvudet bultade som tusan, migräneländet hade hittat hit igen.

Försökte somna om och låg i någon sorts halvdvala några timmar, när den underbara mannen gick upp fick jag lov att be honom att hämta några rejäla värktabletter åt mig. Nu börjar det lätta lite och jag hoppas den kan tänka sig att ge med sig helt.
Ska såklart ändå försöka motionera Qråkan, kanske får bli longering på agendan, vi får se. Övrigt kommer dagen ägnas åt att vila, tur att det är sol för då kan jag ju passa på att bättra på solbrännan!

Nåväl jag kan huvudvärk till trots glädjas åt att jag har den allra härligaste utsikten genom mina fönster, tog en bild på fölistjejerna och Tindra som ligger och pyser och myser i morgondaggen.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar