måndag 24 juni 2013

Balansen i helvetet!

Osmakligt nog vill jag pipa och gnälla så här en Måndagsmorgon! Jag har sovit sååå jävla illa inatt, vaknat typ femtio gånger, vändit och vridit på mig, drömt konstigt. Gah.

Känns som att jag har icakassar under ögonen idag, sneglade bara snabbt i spegeln när jag vaskade av fejset och nog fanken hängde det lite extra!
Kanske tyckte "Murphy"(lagen om jävlighet) att jag var väl lycklig i helgen och tänkte att det var dags att röra runt lite i grytan igen, fast han var nog lite väl snabb för jag har inte ens hunnit få hem bilen från verkstaden?
Dessutom jämnade han ut balansen i helvetet med att ena traktordäcket sprack igår, vi hade inte hunnit få våra nya (vi hade sett begynnande sprickan) som dessutom hade glömts bort att beställas från leverantören. För självklart!? så har vår traktor en helt jäkla egen dimension.... Där fick vi för lyckan att ha en ny diskmaskin!
Ibland undrar man, sitter Murphy däruppe eller inte? Det blir en dyr månad, igen!!!!


Verkligen "jätteroligt"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar