torsdag 27 juni 2013

Då får vi se nu då!

En annorlunda eftermiddag är till ända och jag kan säga att det kändes bra, nu får vi vänta och se :)
Tankarna snurrar lite dock, vill jag det där, klarar jag det och är det värt det??

Väl hemkommen blev det att ta tag i Qråkans motion och idag longerade jag honom och minsann gick det inte huuur bra som helst att fatta höger galopp, lilla skurken ;-) Jag måste tänka efter ordentligt på min position så det inte är jag som hänger som en bromsande sidovagn eller så....
I morgon ska jag rida ut en sväng och avsluta med några varv på ridbanan, typ någon fattning bara åt varje håll blir nog bra.

Supertack till syrran som ställde upp och hämtade mig då min bil inte är lagad, körde upp mig till Sthlm, hon väntade nästan två timmar på mig och hon körde hem mig. Puss, du är bäst!

Syrran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar