måndag 17 juni 2013

Explosiv!

Jodå mitt explosiva humör höll i sig hela dagen igår, den underbara mannen vågade sig ändå på att driva lite med mig på håll, med ett stort smajl på läpparna så jag inte skulle bli arg...
För att du ska tänka på något annat sa han, men jag tänker ju inte sa jag, är bara pisst of!
Men såklart inte på honom så han kom naturligtvis undan med sina "roligheter" och jag uppskattar gesten att försöka vilseleda mitt uppretade huvud.

Vaknade på ett ok humör idag och det är ingen hemma alls så det är lugnt och tyst vilket jag gillar på mornarna. Både den underbara mannen och sonen jobbar, sonen har sin första dag idag och han packade matlåda och mackor innan han åkte.
Det känns bra att han kommer att ha något vettigt för sig i sommar, såklart är det en trevlig känsla att tjäna lite egna pengar och jag tycker också att det är en trevlig känsla att slippa se en tonnis (ja, han är 18 år jag vet) ligga i sängen "hela dagarna"!!

För dagen finns planer som att sko om Qråkan samt se efter om fölistjejer behöver verkas, vattna blommor och plantera skott jag fått av Elisabet, Gabys snälla mamma, läsa min bok och förhoppningsvis ligga ute i solen samt "träna" Qråkan för Maggan ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar