lördag 15 juni 2013

Faktiskt rätt så äckligt

Offentliga toaletter, varför ska de behöva bli äckligare än våran toa där vi bor hemma.

I förrgår fick jag ju den stora glädjen att besöka flertalet av den sorten och jag förvånas över hur grisiga folk är när de inte behöver städa själva, måste det ligga pappersbitar (gärna använda!) på golvet, vara piss kvar på ringen och gärna en skvätt på golvet också, ligga papper och flyta i handfatet och finnas rejäla tjocka bromsspår i toan?

Och ju senare på kvällen det blir ju svårare är det tydligen att hålla Petternicklas över den faktiskt rätt så stora toaletthålan. Eller så har vissa killar någon sorts spridning längst fram för det var tamefasiken piss överallt på toaletterna på Debaser vilka var unisex.
Jag fick en liknelsebild i huvudet när jag satt där och kissade och funderade, alla har väl blåst luft i en ballong och sedan släppt ut luften genom att dra isär öppningen för att få fram ett tjutljud, något ditåt kanske det finns förhoppning att uppnå efter ett par öl, killar svara gärna... Har jag rätt eller har jag rätt? ;-)


Här och var saknades även ringen till toaletten och då spelade det ju ingen roll om det var sjögång i hela båset för då var det bara att stå hukandes med tillslut darrande lårmuskulatur och släppa ut överflödig öl.
Generellt gillar jag inte de där toaletterna där det bara är halv dörr men här var det så jäkla hög musik att ingen kunde höra om man råkade släppa en liten fjärt precis när man pinkade.
Eller, tjejjer juh fiser inte, hade vi inte kommit överens om det!

Tja, jag är ju inte äckelmagad och when you got to go you got to go så jag är generellt sett ändå glad att toalett fanns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar