måndag 3 juni 2013

Går inte att lita på!! :(

Det blev en härlig skogstur på Qråkan med Dotter och Lillan, det doftar ljuvligt ute och Qråkan fick gå en helt ny runda och det var spännande tyckte han.
Vi mötte två damer som stod bakom några träd och plockade liljekonvaljer, han tittade lite men gick förbi lugnt och fint, bra tycker jag att möta på diverse folk, vovvar, bilar och dyl så han vet att det kan dyka upp saker som inte är farliga.
Efter ridturen klättrade jag upp på vinden och plockade ner flugluvor och flugtäcken om det skulle behövas, luvorna vill jag börja med nu så det inte hinner krypa runt snuskflugisar i ögonen och irritera.

Tindra med sin luva

Lillprinsessan med luva för första gången, lie äckligt tyckte hon först, sen tror jag hon blev lite viktig med luva som dom stooora har.... :)
Qråkan sprang iväg direkt så honom hann jag inte föreviga med luva, vi får se hur länge den sitter kvar då killarna är lite pillriga i sin hage!

Väderprognosen går ju inte att lita på för fem öre, allt utlovat regn är borttaget så jag har gått med slangen och vattnat mina utekrukor, tyvärr hängde jag tvätten inne och den orkar jag inte hänga om trots att utetorkade kläder blir så mycket fräschare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar