söndag 23 juni 2013

Gör bara det jag måste och vill!

Va härligt det är att bestämma sig för att ha en slöslapparhelg, vi har inte gjort något speciellt förutom det vi måste och det vi har velat!

Igår red jag på Qråkan och han var duktig och bitvis superfin, vi hade några kommunikationsproblem med vår högerfattning men jag jagade inte upp mig nämnvärt för det.
Han anser just nu att han är sååå duktig när han fattar vänster och jag kan inte se några som helst problem med den förvända galoppen, det vet jag nu! :)
När jag sen släppte ut honom i hagen fattade han fin höger galopp bort till kompisarna, skurk! ;-)

Ska be Maggan titta lite extra på min position i morgon på träningen så det inte är jag som låser honom eller hindrar på något sätt. Idag ska jag jobba jag honom från marken har jag bestämt.

Först, slöslappa lite till!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar