tisdag 4 juni 2013

Helt fel ställe!

Flitens id hägrade här igår, tog tag i några månaders bokföring jag lämnat för en regnig dag.
Nu regnade det ju inte men ibland får man lov att ta tag i surdegarna som har en tendens att bli liggande och bara vänta och vänta......
Passade också på att sladda av ridbanan innan den underbara mannen plockade bort ena framdäcket på traktorn som trots att det inte alls gått många timmar fått torrsprickor runt om och är på väg att spricka, skitgrejjor!
Skönt med traktor (som fungerar :)) och dags att måla naglarna ser jag!!

Hatar när man köper saker som är av dålig kvalitet och den underbara mannen hatar det ännu mer, vilket dom säkert märkte på inköpsstället :/

Annars blev det en soft kväll först i utemöblerna med underhållning då Linda lasttränade Hobbe sen kraschade vi i soffan vidare in och störtsomnade hyfsat tidigt. Skönt!

I morse vaknade jag återigen innan klockan och låg kvar och filosoferade en stund innan jag hasade mig upp, öppnade ytterdörren för att släppa in lantluft och fågelkvitter innan frukost och the.
Dagens agenda är rida Qråkan och rensa ogräs på gårdsplanen, älskar att allt det gröna växer men inte på "fel" ställe dåååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar