onsdag 12 juni 2013

I morrn drar jag...

Återigen är det dags att smita lite från gården, jag ska träffa en kompis och äta lunch, efter det får jag strosa runt lite själv i Stockholm för att sen på kvällen möta upp fler kompisar och då gå till Debaser och lyssna på musik.
Tyvärr har väderguden inte direkt tänkt på mig när vädret för Torsdagen spikades men men jag får väl ta med ett paraply och ta på mig en jacka... Så söt är jag inte att jag smälter av lite regn :)

Undrar om man ska spela lite intresserad och gå på något museum på eftermiddagen eller kanske finns det möjlighet att ta en fika med någon som finns i krokarna, hör av dig i så fall! :)

Nu är det dags att ta tag i Qråkans träning, själv har jag rensat klart alla rabatter och handdiskat jääätemycket porslin. bläk!

 

Den underbara mannen sitter i traktorn och strängar på fälten så jag försöker tvinga uppmuntra sonen att laga middag... Lutar åt att det blir typ Billys panpizza då ;-)

Den som lever får se!

2 kommentarer:

  1. Billy panpizza är förträfflig som... mellanmål.

    Shit, vad mycket disk! Står han och diskar för hand?

    SvaraRadera
  2. Det var en "lånad" bild från nätet, det var inte fullt så mycket disk här ;-)

    SvaraRadera