onsdag 26 juni 2013

Jag tackar för det och mer att pussa på.

Moder natur är god idag och vattnar mina åkrar och min ridbana, jag tackar för det!

Vatten behövs!

Förhoppningsvis får vi traktordäcken idag eller i morgon så jag även kan sladda till ridbanan, vi håller tummarna. Skulle önska också att min bil blev klar på verkstaden då det känns "sådär" att sitta isolerad/inlåst här OM något händer eller om jag faktiskt skulle vilja åka någonstans :(

Drömde lite läskigt inatt, att en av hästarna här fastnade i elstaketet och drog sönder sig fullständigt. I drömmen blev jag mest upprörd över att elagregatet slets sönder, inte för att det var blod överallt och bara slamsor kvar av kotan på hästen?
Tycker ofta det är så när man drömmer att man verkar ha helt fel perspektiv på vad som är allvarligt och inte.
Nojjig som man är var jag tvungen att genast titta på aktuell häst (you never know när Murphy slår till, det är vi ju överens om) som låg och sov platt som en pannkaka i sin hage med alla ben fina och hela :)

Nästa vecka utökas hästbeståndet här med två stycken, en återkommande sommargäst till mitt "hästhotell" och en av mina kompisars unghäst som ska få flytta hit och leka och busa med likasinnade. Ytterligare en "fölnos" att pussa på, bilder kommer såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar