lördag 22 juni 2013

Jag tänker inte skriva det!!!

Efter vår lyckade lunch kröp jag och den underbara mannen upp i soffan en stund hemma, jag sov en stund och vi tittade på ett avsnitt Firefly.

Sen blev det ombyte för middag med femkamp, packa med en flaska vin och den sedvanliga midsommarblomman och ge sig av till de likasinnade grannarna.

Väntar på fördrink

Fördrinkar på "g"

minimidsommarstång

Midsommarblomma och midsommarvin

Dags för femkamp

Carina laddar... men jag vann denna gren.

Vann dock inte denna gren

Där var den i, phuuuu

Katten hjälper den underbara mannen 

Pang, pang, Bebban tittar med beundran i blick!

några träffar, men inte många nog.

Jämfotahopp var svårare än man kan tro

Kasta hästsko

Denna gren vann jag också
Jag och sonen låg lika i ledning efter sista grenen så vi fick köra en utslagsgren vilken sonen vann (såklart lät jag honom vinna, men säg inget till honom) men jag var bäst bland de vuxna vilket jag påminde alla om några gånger under kvällen!!

Snillen spekulerar?

Roines försök till en plutig ankläppspussmun! 

Brudarna skålar också

Dotter med fästman kom förbi en sväng och ville gärna vara med på bild!

Amarone i glas, inte fel, inte fel alls!

Summerar midsommaraftonen som lyckad och tänker inte skriva att det nu vänder för att bli mörkare igen, jag tänker skriva att vi har heeela sommaren kvar.
Njut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar