torsdag 27 juni 2013

Lite onödigt...

Visst är det väl lite onödigt att vakna kl sex på morgonen när man inte "måste", dessutom utan att kunna somna om?
Jag låg ändå kvar i sängvärmen en stund och spelade lite på telefonen tills jag tröttnade på det och kände att jag blev hungrig. Ska inte klaga eller gnälla då jag älskar just mornar och eftersom jag och den underbara mannen var trötta igår gick vi och la oss halv tio.
Kan ju bara skriva för mig själv men jag somnade i alla fall direkt och borde således vara rätt så färdigsoven idag :)

Idag känner jag litegranna i vaderna att jag sprang igår så det är väl lika bra att bara göra´t idag igen, får väl lov att erkänna att jag låg och klämde lite på magen i morse för att känna om det "hänt" något. Jag vill ju få märka resultat direkt och det är ju sååå tålamodskrävande att inte magfettet bokstavligen smälter bort bara jag tänker på träning.  ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar