måndag 3 juni 2013

Något att bli glad för....

I dag måste jag ha varit lite måndagspigg då jag vaknade halv sju och var klarvaken, tvingade mig att dra mig kvar i sängen en stund men tillslut sa magen "hungrig" och då var det bara att gå upp!

På agendan idag står ridning på Qråkan, vattning av blommor (inne, för ute blir det gjort på naturlig väg i morgon!) dammsugning och tvätt av kläder.
Har också lagt in en planerad längre stund på solsängen, måste vila, vila och vila så jag är pigg och fräsch på Lördag då brugänget ska inta Gröna Lund :) Ska bli såå skoj.

Blev glad över lite skriftlig beröm i en blogg så här på morgonkvisten, sånt kan man ju aldrig få för mycket av och den som vill läsa gör det här. Jag tackar för det =)

Har som vanligt koll på klart.se som säger fint väder på Lördag och jättefint väder nästa vecka. Snart börjar det bli dags att planera in att slå hö, det är alltid en rysare då jag vill ha det precis så där lagom torrt innan plastning och då gäller det att ha vädrets makter med sig!

Hej kompis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar