onsdag 12 juni 2013

Onödigt och blodigt....

Förmiddagen ägnades åt en stunds slappande på solsängen och sen roade jag mig med att läsa på om fyraårschampionatet.


Det är min första fyraåring som dessa planer finns för och jag har ingen aning om hur allt går till, nu har jag kollat upp en del men ska nog läsa på lite till. Spännande är det i alla fall kan jag få lov att tala om.
Planen är att hitta någon LC, LB i någon buske i Augusti så han har fått sett någon tävlingsbana innan, ska också börja åka iväg och rida med honom så inte det blir "en stor grej"att komma hemifrån.

Trotsade också det molande huvudet och rensade upp en av mina rabatter, såg nämligen att det kommit upp något fint som blommade fast helt skymd av något ogräs. En klar, två to go.....
I min iver att rafsa bort allt oönskat glömde jag bort att jag planterat några rosor där och självklart lyckades jag få två taggar rätt in i armen, onödigt och blodigt....

Står också och tittar på vårat berg av disk, eftersom diskmaskinen utlöser vår jordfelsbrytare så fort den startas så ska den bytas ut, snart jävligt snart hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar