torsdag 6 juni 2013

Ska snart göra det igen!

Du gamla du friiiia- nationaldag idag, röd dag så den underbara mannen är hemma och ledig vilket innebar en onsdagsfredagskväll igår.



Kvällen innebar ju träning för min del och efter det ett bubbelbad med den underbara mannen, sen satte vi oss ner för att titta på senaste avsnittet av Game of thrones.
Eller jag tittade i alla fall då den underbara mannen "råkade" vila? sig igenom mestadels av avsnittet, jag brydde mig inte om att ens fråga om han inte skulle se på avsnittet men jag vände mig om några gånger och varje gång jag tittade på honom så flimrade det lite i ögonlocken på honom som om "jag är lite vaken"....
Sen gick jag in till datorn och tittade igenom alla 300 bilder från träningen och sorterade ut några att visa i bloggen.


Satt faktiskt hela kvällen med ett något fånigt flin över Qråkis, det är såå kul att rida igen att jag ska snart gå ut och göra det igen!

And I did, tell U later.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar