onsdag 19 juni 2013

Smolk i bägaren...

Glädjande nog vaknade jag på ett riktigt gott humör igår och fick en bra dag tycker jag.

Smolket i bägaren var för det första att mitt mejlprogram varken vill skicka eller ta emot längre och det ville jag inte förstöra dagen med igår så det ska jag se om jag kan åtgärda idag.
Och för det andra har ju inte den nya diskmaskinen kommit än och någon stjärna jag föreslog lasagne häromdagen och alla vet ju hur det är att diska ungsformar med fastbränd mat på kanterna... Gah va jag fick gnugga och Gah va mina naglar såg ut efteråt! ;-)
 Sen fick jag trevligt lunchsällskap i egenskap av min förrförrförra? häst Gazettes uppfödare Anna som också blivit en god vän, nu var det ett tag sen vi sågs så det var roligt att uppdatera sig och skvallra lite om allt som hör till!

Fina Gazette =)

Sen tog jag en bok och satte mig på altanen och lekte semester, riktigt najs.

Idag har jag lovat mig själv en härlig dag, jag ska fixa min mejl, jag ska få en diskmaskin, min bil körde jag ner till verkstaden i morse så den kommer att bli hel, jag ska rida på Qråkan och det kommer att gå jättebra. Jag ska skriva en handlingslista inför midsommar och för vår planerade picknicklunch på det lokala arrangerade midsommarfirandet, ska bli mysigt. Kanske blir det en kobingo, lite ringdans eller några godisremmar också?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar