onsdag 5 juni 2013

Student och en ung man på fall....

Avslutade dagen igår på en studentmottagning, det bjöds på underbar sommarbuffe god dryck och en ljuvlig marängtårta. Givetvis fick vi alla vara med och dela den lyckliga studentens sista timmar på den absolut sista dagen hon behövde kliva in i den skolan.
Hon hade nog varit en flitig student för hon fick mååånga paket.
Eftersom den underbara mannen skulle dra bort sina stygn efter tandoperationen blev det jag och dotter som åkte, dotter och studenten Fanny har kamperat ihop under ett antal år på ponnyhopptävlingar och det var där vi lärde känna henne och hennes supergoa familj!

Fanny precis ditkommen och är det inte Sofie som kikar fram bakom =)
Väl hemma fodrade jag lite hästar och kraschade i soffan, väl där började jag radera en hel del kontakter i telefonen, vissa är nog bra att ha kvar men när man inte ens vet eller kommer ihåg vem tusan det är då raderade jag! 44 kontakter fick döden dö.

Tidigare under dagen gick jag i hagen och slås återigen hur trygga hästarna är här, samtidigt som jag kliade lite på Lilleman ringde visst mat och sovklockan för han vek bara ihop benen och lade sig ner för att vila.
Inte varje dag man får en ung man på fall =)

Carmine "Lilleman" tar en tupplur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar