lördag 29 juni 2013

Tårapport!

Tån sitter kvar, den känns, är lite blå och lite tjock.

Men jag kan gå nästan normalt, gör bara ont när foten är längst bak och tårna är framåtböjda om ni fattar.
Ska prova springa ändå idag eller om jag släpar med den underbara mannen på en promenix?

Sen måste vi verkligen göra ett litet städryck här hemma, sommartid prioriterar vi gärna bort städningen med att vara ute men på något sätt hinner man stöka ner väldigt under tiden man är inne?
Sonen stack precis till jobbet, det är superskönt att han har hittat jobb och han kommer att uppskatta det enormt när lönen kommer, i och för sig uppskattar han det redan då han trivs och tycker att det är roligt.

Just det, min favoritporrsurfsida klart.se, säger att sommaren är här och att jag nästa vecka får jag lov att vattna ridbanan manuellt för det ska vara varmt och inget regn. Heeelt ok för mig kan jag meddela!
(men latmasken i mig vill önska en liten skvätt regn någon natt, är det för mycket begärt liksom?)


Nähepp, dags att sparka igång dagen, Lördag, sol, underbar man hemma, härliga middagsgäster vankas ikväll, kan det bli bättre?? (förutom den där biten städning dååå)


2 kommentarer:

  1. Om man vill ha alternativt väder, så finns det ju andra vädertjänster som t.ex yr.no. De har ibland bättre väder.

    SvaraRadera
  2. Haha. Bra där! Jag ska se efter vilken som verkar bäst för dagen ;-)

    SvaraRadera