lördag 29 juni 2013

Test med tattarmått!

Nej, det blev ingen springrunda däremot har jag farit runt som en iller, plockat och städat. Det får räcka idag.

Tog in min underbaraste ettåring en stund och trots att hon mest "bara varit" i hagen ett tag gick hon med så snällt och stod uppbunden som en stor duktig tjej.
Passade på att mäta henne och hon har uppnått en reslighet av hela 147cm, hon blir mer och mer lik sin mor varje dag både till utseende och beteende. vilket jag är enormt tacksam för då Razzia var den vänligaste hästen som fanns!

Mattes trollunge :)
Mamma Razzia, så stolt med pippitopper på tävling.

Gjorde en test med "tattarmåttet" och enligt det ska hon bli runt 170, själv inbillar jag mig att hon kommer att landa någonstans runt 167.

Nu ska jag gå ut och njuta av solen och fågelkvittret, undrar om jag inte ska få en plisner också? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar