fredag 7 juni 2013

Tillräckligt livat för min del...

I går blev det lunch på en uteservering på "byn" med den underbara mannen, efter det tittade jag lite på hoppträningen här hemma. Det är kul med hoppning synd bara att jag själv inte längre uppskattar att hoppa, dressyr kan bli tillräckligt livat för min del :)
Tog några kort på de duktiga ekipagen!

Den likasinnade grannen på sin Mulle

Sofie och Indira
Sen blev det en egen ridtur i sällskap med Gaby och Elisabet, mycket skritt men också lite trav och galopp. Skönt för Qråkan som "tränade" dagen innan med en liten uppmjukning av kroppen. Sen fick killarna gå ut i en ny hage vilket verkade uppskattas.

Men ååå så gott!

Qråkan försvinner i gräset

Fina Lilleman

Hobbe ser något spännande i gräset, aha! det var mer gräs....

Glada killar
Jag och den underbara mannen blev sittande en stund i hagen och bara tittade på dem, det är rofyllt att höra dem beta och frusta lite i ljudet av fågelsång.

Underbart väder är det nu, kan bara inte låta bli att säga det igen och igen och igen! (och igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar