onsdag 31 juli 2013

Äventyr idag!!

Vilket fräscht landskap man vaknade till i morse, allt är som rent och fint och det luktar ljuvligt gott ute nu.

Ordningen är återställd då solen återigen skiner här och nu ska jag gå ut och backa till släpet och packa bilen då Qråkan ska iväg på sin första "träning" på bortaplan.

Vi ska åka till Lilla Pålstorp där jag ska visa honom för Jan-Ove Ohlsson, vilken jag även tränade både Blå-Band och Sean C för parallellt med Maggan.
De kompletterar varandra bra i träning och jag får lite socialt genom att åka till ett annat ställe.

Den underbara mannen ska åka med och jag ska hänga på honom både kamera och filmkamera och hoppas att det kan bli någon snutt att visa sen.

Direkt när vi kommer hem får vi finfrämmande av Pia och Lasse, ska bli trevligt med lite grillning och säkert blir det något glas vin och lite skvaller:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar