måndag 1 juli 2013

Ett säkert ålderstecken?

Det måste vara ett ålderstecken när jag börjar vakna tidigare och tidigare, i morse vaknade jag 04.49 och kunde inte somna om.

Låg och småfilosoferade tills den underbara mannens telefon startade sitt Hawaianska klockspel, märklig väckningssignal han har valt. Hur som så var jag då tvungen att gå upp då magen var klarvaken och vrålhungrig.
Idag blir det nog en morgonpromenad med syrran sen ska jag åka med min tränare Maggan och titta när hon tränar för sin tränare Tinne Vilhemsson det blir skoj!

Egentligen borde jag ju sitta hemma och slicka på ett glas champange heeela dagen då jag fyller år(vilket förklarar att jag vaknar tidigare och tidigare;-)) men jag kan nog vänta med det tills ikväll.

Nu måste jag packa upp mina nya joggingskor som den underbara mannen köpte åt mig i Lördags, han tyckte inte att mina foppisar var lämpliga att motionera i.... Hoppas tån inte protesterar i de nya pjucken för då blir det foppisar även idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar