fredag 12 juli 2013

Falsterbo i bild och lättklätt på stranden!

Jahapp, en god natts sömn i egen säng, very najs fågelbajs!

Nu är vår Falsterbotripp avklarad för detta år och jag ser redan fram emot nästa, vi hade det super mysigt.
Har just gått igenom alla bilder och tänkte sålla bort massor men va tusan jag fyller på här nu med bilder från vår lilla tjejresa med massa gott på tallriken, maaassa gott i glasen och en jäkla massa skratt!

Ska nog ta och fotografera alla inköp till ett annat inlägg, fast en av polkagrisstångarna är redan slut. Den slaskade jag i mig i går kväll så nu har jag sår på tungan....

Men håll i er, nu åker vi till Falsterbo!




Kan man tänka sig, jag badar i havet IGEN! Men här var det skitkallt på riktigt!

Två puddingar på den underbara stranden.

Hörde jag en skål?

God fisk.



En efterrätt som väckte vår fantasi....



Dressyrarenan

Vi skålar glatt även här.


Söt ponny.

Lägg till bildtext


Blåååser i Skåne!



Farlig sport !

Blev kallt på Onsdagseftermiddagen


Vår favoritJenny, här fyllde vi på förrådet av skönhetsprodukter!

Kolla mina nya ridbrallor som fick värma mig när det blev kallt :)

Varm choklad med rom!

Snabbt blogginlägg från telefonen.

Här bor det brudar!




Denna hängde på toaletten på "Kust" där vi åt, lite skoj :)

På vägen hem fiskade vi upp Sussie och här äter vi lunch utanför Jönköping

På väg hem, helt nyktra också ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar