fredag 19 juli 2013

Funderar efter min utsvävning.....

Som alla läst tidigare så gillar jag mina pissetofflor, jag har dem i stallet, på affären och även på nattklubb och andra uteställen.

Dont rör my pissetoffla, då blir jag och krockis lika ilska!

Nu efter förrgårdagens utsvävning i Stockholm då mina tår antog en svullen, röd ton (för att jag hade "snyggskor" på), så funderar jag...

Är det ok om jag har mina pissetofflor i morgon på bröllopet?

Ska såklart göra ett tappert försök med mina snyggskor, ska även prova ett par reservdojjor men om det inte fungerar är det liksom slut.
Eftersom bröllopet är utomhus och mestadels i en sluttning så är klackskor helt uteslutet och barfota med mina fula tår, nja, eller inte!

Vi får väl alla hålla tummarna för att mitt skoproblem löser sig så bröllopet löper av efter ordning utan avbrott för att mosters tår spretar upp på något bröllopskort eller så!


1 kommentar: