måndag 15 juli 2013

Helgalna på Utö!

Jamenvisstja, jag har ju lovat att bildbomba från förra helgen med alla coola brudar på Utö!

Det var fantastiskt kul att träffa lite nya människor som dessutom visade sig att vara jättetrevliga och intressanta som personer.
Vi gick All in och nubbade till sillen, åkte bilflak för ett härligt barhäng hos en "granne", åkte fyrhjuling på flaket, åt grillat som vi sköljde ner med massa flytande och avslutade med fyrhjulingsfärd till värdshuset där vi dansade, minglade och sköljde ner ända tills det stängde.
Hemfärd i gryningen alltså, en underbar sommarmorgon som vi avslutade med att ha kylskåpsrensning när vi kom hem innan vi föll ihop och somnade.
Det var länge sen jag skrattade så mycket och jag njöt av varenda sekund!

Jag tror vi alla hade ungefär samma känsla dagen efter, lite lagom ont i håret och lite yrsligt mellan öronen.
Jag blev nästan lite sjösjuk när vi fram emot eftermiddagen tog båten hem, inte så roligt... men vem kan man skylla på? ;-)

Vi pratade om att göra detta till en tradition och det hoppas jag vi lyckas med!

Tack alla brudar för en skitrolig dag, natt och morgon ;-)






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar