söndag 28 juli 2013

Ja jävlar! (på ren svenska)

Vilket ös, vilket klös.

Det går inte att beskriva hur det är att vara på ett riktigt Formel 1 race.
Atmosfären, dunket och pulsen runt banan heeelt obeskrivbart!

Sååå mycket folk, glada folk, exalterade folk och givetvis fulla folk. Hänsyn och folkvett är kanske inte det första man slås av men alla kommer undan med sitt beteende då alla ändå är glada i grund och botten. (Alla utom min stolsgranne som hade ett paraply som han pickade mig i huvudet med varje gång han vred på huvudet plus att han hade en gigantisk hård pappåse som han envisades med att klämma över på min sida där jag hade mina fötter...
Utan att behöva yttra ett ord gjorde jag honom mycket medveten om mitt "missnöje" så påsen flyttades över till hans sida och paraplyet byttes ut till en handduk över skallen)

Nu ska jag och den underbara (nöjda) mannen gå ut och äta.
Mer om dagen kommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar