måndag 1 juli 2013

Måste få avlägga ett litet erkännande!

Födelsedag till trots ägnades början av kvällen åt matlagning (OK, det var mest den underbara mannen som lagade) och lite traktorkörning, ikväll är det dressyrträning och såklart vill man ha nyharvat. Sladda ridbanan gjorde jag däremot själv!

Ett härligt fång röda rosor fick jag av min underbara man och jag ska få en av mina favoriträtter, pastasallad, men min bunke är dock utan pasta.

Måste få komma med ett litet erkännande såhär efter helgen och det är att jag medvetet fubbade i min diet då jag både ätit potatissallad och chips i helgen, straffet kom såklart idag då magen var som en spärrballong i morse och har så varit hela dagen, not very nice!
(för det kan väl omöjligt ha något med mängden vin jag lyckades inmundiga i lördags?)
Jag blir då bara mer övertygad om att potatis inte är min grej, punkt!

Är lite löjligt glad över alla grattishälsningar jag fått på Facebook, det är faktiskt skoj med en liten hälsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar