söndag 21 juli 2013

Men vad göööör jag?

Jag och telefoner! Ingen har väl missat mitt gnäll om min förra telefon som låste sig, stängde av sig och laddade ur batteriet i expressfart.

Nu har jag ju en telefon som använts av Dottern, Sonen samt den heliga anden (kunde inte låta bli...) underbara mannen och alla säger samma sak, den fungerar fingemangs.
Allright, det kanske den gör men inte för mig, fick igår ta ur batteriet tre eller fyra gånger då den låst sig och nu på morgonen har jag gjort det en gång..... Batteriet är dock bättre än på min förra!

Kan det vara så att jag är som Kung Midas fast lite tvärtom när det gäller telefoner, så fort jag lägger vantarna på dem blir de söndriga?


Ytterligare en grej som inte är bra med min "nya" telefon är att kameralinsen är repad as hell så att jag inte kan ta klara kort, allt blir suddigt. Synd, då jag nu har batterikapacitet att ha alla önskade appar såsom Instagram dååå.

Har såklart gett den underbara mannen några vinkar om att jag kan ta hans S4 eftersom han själv aldrig ens använder internet i telefonen, men jag vet inte om jag är otydlig eller om han inte förstår för han flinar bara och lämnar inte ifrån sig telefonen, suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar