söndag 21 juli 2013

Nu är det på riktigt!

I går fick dom varandra, på riktigt!

Min systerdotter Lotta och hennes Sofie gifte sig på mina svärföräldrars ställe vid sjön sillen, vädret var på deras sida och det blev en underbar dag med både skratt och tårar.
Givetvis lyckotårar för alla fina ord som sades.

Tror nog att jag gör så att jag låter bilderna tala för sig själva.(med lite bildtext)
Bildbomb!! (Bilderna är klickbara för större format och helt okej att stjäla om man vill!)

Precis innan, är det kanske lite pirrigt i magen nu?


Här säger Lotta, JA!

Ringen

Första kyssen som gifta.


En skvätt ris som sig bör :)



Kusiner gömmer sig i skuggan

Sofies föräldrar


Fin utsikt

Den underbara mannen och sonen

Fina dottern

Uppdukat för mat

Idel glädje runt bordet

Vackraste tjejerna!


Camilla grät som en fontän vid varje tal, till slut började tårarna rulla bara någon ställde sig upp ;-)

I egen hög person

Presentöppning

Å blommor.



lite kul bild




Ljuvligt god tårta!










Här förklarar Lotta sin kärlek och hur mycket Sofie betyder för henne, inte ett öga var torrt kan jag tala om <3

Bröllopsfotografen

Titt-ut bakom kameran :)

 

Dags att kasta buketten, alla ogifta blev utsjasade att stå där :)

Suddig bild tyvärr men den blev lite skoj då man ser att det bara är en som vill fånga buketten och Karolina ser nästan rädd ut!



Hela gänget

Lotta med två av sina bröder Marcus och Linus

Här har vi också de stolta föräldrarna med på bild

Å en lite puss va? =)

Nu är det dags för paret att eskorteras till hotellet och sviten där de skulle sova.



Avslutningsvis en egobild på mig och systersonen Marcus.
Jag vill tacka Lotta och Sofie för en härlig dag, tack för att jag fick dela den med er.
Lycka till och ta hand om varandra<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar