onsdag 28 augusti 2013

Bra grejor det där!

I morse när jag vaknade kände jag att det kliade lite i halsen och eftersom syrran har ont i halsen och sonen var sjuk i början av veckan är det väl någon krumelur som "går".

Nu ska vi än en gång se om jag klarar mig ifrån att bli sjuk då jag faktiskt inte varit det en enda gång sen jag började äta Kyäni för ett och ett halvt år sen.
Jag har på detta sätt känt att det kliat lite i halsen och kanske känt mig lite varm på pannan men det har aldrig brutit ut något och det är jag väldans glad över!
Passar väl på att nämna att jag inte heller har ont i kroppen längre och träningsvärk kan jag antyda men inte "lida" av som man kan göra, även min migrän har minskat med 3/4!
Faktum är att mitt humör också är mycket stabilare och jag är heller inte alls lika vrålhungrig samt en hel del andra fördelar......

Bra grejor det där!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar