torsdag 22 augusti 2013

Det liksom smittar!!!

Just inkommen och ätit middag, liite sent blev det på grund av anledning....

Hur som så har Qråkan tränat idag för Maggan och jag är väldigt nöjd, tragglet fortsätter med basicövningar, vissa saker fungerar väldigt bra och vissa får man påminna lite.
Men det känns att jag sitter på ett väldigt bra råmaterial och jag tycker faktiskt att man redan nu vågar påstå att hans lägstanivå kommer att bli ganska hög...
Stöddigt kanske att säga, men det ÄR en fin häst jag har! ;-)

Kul som tusan att vara igång igen och jag blir pepp också att det är fler i stallet som är fokuserade i sin träning. Det liksom smittar, positiv energi!!

Vi promenerar innan

här ser vi bra bakbensaktivitet, eller är det inte detta alla menar?... haha

Qråkan är närsynt (å guuullig!)

Maggan monterar på mig mikrofonen
 När jag sen började rida fick den underbara mannen besök så det bidde inte en enda ridbild :(
Jag försökte dock ta några bra på Sofie och Indira och här är en som inte blev suddig... :)
Indira väste lite genom bettet, *jag är hopphäst, jag är hopphäst, vill inte dressyra... Booooring!!* så söt :)

Fina tjejer som kämpade väl!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar