tisdag 13 augusti 2013

Drop dead gorgeous!!

Nu börjar jag känna och märka att mina promenader har gett resultat, kanske kan man bli så där drop dead gorgious i bikinin på nästa Rhodosresa :)

Är verkligen så himla glad över detta väder, värmen håller i sig verkar det som och att det kommer lite regn är ju bara bra för bete och ridbana!
Betet frodas och hästarna likaså, de flesta är i gott hull och några har nååågot överhull men ingen fara direkt.
Detta är en vanlig syn i killarnas hage, nöjda killar som sover sååå skönt och tryggt i sin sommarhage precis utanför mitt vardagsrumsfönster...

Tre plattpannkakor!
Idag ska Qråkan ridas och i morgon ska vi åka till Maggan och träna igen, det är så kul att vara "igång" igen med ridningen!
Jag går också och sneglar på röjsågen, skulle vilja gå en sväng i vinterhagarna och ta bort lite sly. Samtidigt får jag inte ta bort för mycket då de hjälper till att suga upp vatten som man inte vill ska ligga kvar och slabba i hagarna...
Dessutom erbjuder de hästarna något att gnaga på, men såklart finns det då döda slypinnar som jag kan kapa och elda upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar