fredag 9 augusti 2013

En väckarklocka!

Är visst inne i ett svep, drömde en mardröm som slutade på samma sätt även i natt.

Först drömde jag att jag fått en bebis på halsen, utan blöja och väldigt nödig... En liten mardröm bara det..
Sen satt jag i en bil som föll från upphissad (jääättehögt) ner i ett träd och vidare ner på marken.

Ja jag behöver inte ställa klockan i och för sig, detta är en väckarklocka som både räcker och blir över.
Nöjda hästar som gnäggade glatt när matmatte kom ut för morgonfodring, oavsett om det var en timma "för tidigt" :)

Jag fick lite naturlig uppfuktning av ansiktet i det lätta duggregn som sakta tar sig ner här ute, har vaknat i natt en gång och hörde då hur det regnade mer ordentligt.
Hoppas nu att inte allas böner om regn under sommaren gör att vi får en sån där superblöt höst igen.
Mina vinterhagar har ju torkat så fint under sommaren och är nu som de brukar, förra hösten blev det ju så mättat och sååå blött.
Den som (över) lever (alla mardrömmar) får se! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar