måndag 12 augusti 2013

Gillar inte!!

Hamnade vid en stooor pappershög i morse och blev fast där i tre timmar, dags att börja gå igenom alla papper från advokaten då det bara är sex veckor kvar till rättegång.
Idag räknade jag ut summan hittills vad allt har kostat mig och konstaterade att hålet i plånboken är stort, väldigt stort.
Gillar inte alls när någon annan är och äter av mina finanser, för det är precis vad summan av detta blir :(

Passade också på att skicka min första kund till inkasso, har väl väntat länge nog när fakturan är ifrån Dec -12?

Efter detta blev det en rask promenad med den underbara mannen och precis när vi passerade kalkis öppnade sig himlen och vi hann bli rejält blöta när vi ökade takten och skyndade hem.
Regnet fortsatte sen lite av och på, men fick också sällskap här på eftermiddagen av blixten och åskan. Kul... NOT!

Sin vana trogen slog den ner här inte mindre än tre gånger, det blixtrar ur vägguttagen så tjusigt.
 :/
Denna gång hann jag dra ur modemet och den underbara mannen slog av huvudströmbrytaren så jag tror inte något gick sönder...


Kan i alla fall konstatera att jag inte gillar blixten, inte heller bedragare eller folk som inte gör rätt för sig...alls faktiskt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar