torsdag 29 augusti 2013

Hjälp!!

Slängde på hästtransporten bakom bilen och har varit uppe Täby och hämtat något fyrbent efterlängtat!

Vi har ju inte kunnat bestämma oss för vad vi ska ha för möbler i köket och nu blev det som så att vi tog svärmor och svärfars gigantiska bord och ställde det i vardagsrummet och ställde helt sonika in vårat matsalsbord i köket.
Det hade aldrig passat tvärtom men detta funkar.

Så här blev köket...

Det funkar väl, en vit matta under bara....
 Och så här blev v-rummet.

Detta funkar väl också, MEN jag ska ha en ny matta ganska omgående ser jag ;-)

Nu tycker ju den underbara mannen i vanlig ordning att jag har för många stora blommor som snor utsikt och är stora och yviga och trots att jag gav bort tre eller var det fyra stora krukor i våras så önskade han att jag gott skulle kunna göra mig av två till av de största.
Hjälp!! jag som gillar min grönska :/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar